2011. augusztus 18., csütörtök

Sofa kanapé bőr bútorok kanapé asztal, üveg asztal + ÚJSZERŰ

Sofa kanapé bőr bútorok kanapé asztal, üveg asztal + Mint:
Én értékesítési én SZŰZ valódi fekete olasz bőr sarok kanapé, 8 bíbor szatén párna kapcsolatos, beleértve a kiváló minőségű üveg asztal, összesen € 1,000.00.

Mérések a bőr kanapé:
Szélesség: 290 cm
Hossza: 205 cm
Mélység: 110 cm
Ülésmagasság: 38,5 cm

Mivel az én áthelyezések, azt kell külön magam az új bútorokat, mert én költözik be a már berendezett lakás.

Az elegáns és stílusos olasz bőr kanapé volt, vásárolt új, néhány hónappal ezelőtt, és ezért teljesen új.


RRP 2495,00 €


Méretei téglalap alakú üveg asztal:
Szélesség: 80 cm
Hossza: 140 cm
Magasság: 50 cm

A kombináció bőr bútorok és az időtlen és szép üveg táblázat a nappaliban egy szép és barátságos környezetben.
Az üveg asztal nagyon kis kopás, hanem a top állapotban.


MSRP 599,00 €


A csökkenés a fenti elemek végzi pick-up. A bőr kanapé és üveg asztal csak az eladásra kínált együtt. A dekoráció nem tartalmazza.

--- --- TILOS A DOHÁNYZÁS HÁZTARTÁSI

Mivel ez egy privát aukció, én nem vállal garanciát vagy jótállást.
Ár: 1000 Ft